Sälja min mobil

Väntar nu på att en person ska komma och köpa min mob. Det första jag ska göra är att köpa någon god mat tills imorn! Det andra är att hålla mig borta från internetshopping. Får se hur det går. Ingen tar en på allvar, men just nu har jag tre räkningar som jag inte kan betala, vilket är ett problem! Men men, det är som allt annat som ingen tar seriöst när det gäller mig. =/

Klippte klor på Maja, Molly, Luna och nelly. Det gick sååååå bra! Jag har äntligen fått Maja att vara relativt lugn.
Hon och jag för ALLTID! Hon har verkligen förändrats sedan jag såg henne första gången, speciellt det där med kloklippning. Hon behöver uppmärksamhet!

Älskar alla mina djur! Kommer aldrig ångra er vad nåågon än säger! "Du har ju djur som en annan köper toapapper". Du som sa det kan köpa upp dina toarullar i ar*let!

//

Er Anna

Här kan du lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0