Love



Vi var en. Nu är vi två. Faktum är att det faktisk är positivt.



Här är mina små älsklingar.
Pelle-Stefan till höger och Tusse till vänster. Tusse ska bli Martinas! <3

Sålt min mobil nu!
Banken imorn och betala räkningar. Det som är surt är att det är påminnelse avgifter på över 500kr.
Jag har mig själv att skylle FAKTISKT!

//

Er Anna

Här kan du lätta ditt hjärta!
Postat av: Kungen

:) de små liven, tror dem alla saknar mig, inklusive ngn annan :o

2010-05-03 @ 21:20:39
Postat av: Emelie

Jag läste inte riktigt noga där i början. Trodde du var gravid eller nått! "puhu" att jag såg fel.

hoppas du får ihop ekonomin och det övriga i livet :)

2010-05-04 @ 00:44:37
Postat av: Areyanna

Super söta!!=)

2010-05-04 @ 19:51:23
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0