jobbibobbi



Jobbintervjun gick SUPER!
Pappas kommentar: Måste du söka så jävla många jobb.
Haha hur ska jag välja. Okej nu överdriver jag. Men det blir nog inga probs att ha ett jovv till sommarn! Känns skönt.

Alla ni som säger "åh det finns inge jobb åt mig, öhhhhh" kan köra upp dessa ord där de hör hemma. Finns massor, jag har sökt de jobb som säger att man måste vara över 25, måste ha dittan och dattan. Och se på mig! Får gå på intervjuerna ändå! =)

 

Såg typ ut såhär :O

 

 

 

//

Er Anna

 

 




Här kan du lätta ditt hjärta!
Postat av: Kungen

mm konstigt att du får jobb? :o

Och sådär såg du inte ut....

2010-05-06 @ 14:32:46
Postat av: Emelie

Fan vad bra du är Anna :)

2010-05-06 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0