Försov mig

Skulle egentligen vaknat 07.30, men så blev inte fallet.
Har ätit två knäckemackor och druckit vatten, men ska bli mer snart för jag är JÄTTE törstig. Hungrig för den delen med. Man som en viss person sagt "Studenten närmar sig Anna, tänk på det." Så nu blir det hårdbantning. Klarade det inte i morde dock, blev ju två iställer för en macka. Så nu får det bli minst 1h promenad med hundarna.
En sak jag är stolt över ät att jag inte ätit godis på jättelänge! =) Bra jobbat Anna!

Jag fick jobbet <3 "Jag fastnade för dig". Provjobb nästa! =)



Min kamera och blogg.se funkade inte för mig igår så ni får bilder från promenaden nu istället =)




Maja, Molly och jag




Maja och Molly


Jag och Maja



Maja och Gulliga Molly haha

 

Jag blir pussad, snyggve jag hahah.


Så avslutar vi med av underbart fin bild på Maja <3

 

//

 

Er Anna


Här kan du lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0